Szukaj na tym blogu

17.11.2009

Body language

 
Ponowne, gromkie brawa dla uzdolnionej młodzieży, która jeszcze nie raz pokaże, na co ją stać w kolejnych edycjach modowej samowolki. Fashion in charge, bo to o tym wydarzeniu mowa, wnosi wiele niezobowiązujących, przyjemnych dla oka stylizacji. Po pierwszej edycji mam już kilka „wisienek na torcie”, które zostaną umieszczone w następnym poście (po - miejmy nadzieję- wyłudzeniu zdjęć:)
Body language – wybaczcie to luźne skojarzenie, ale to właśnie pierwsze przychodzi mi na myśl, gdy widzę body - genialny w swej prostocie kawałek materiału zapinany w kroku znów wrócił do łask. Codzienne żarliwie modlę się, aby choć część dziewcząt z wystającymi, gołymi plecami i (niestety) brzuchami doceniło zalety body, chociażby ze zdrowotnego punktu widzenia... I w tym momencie całe moje przesłanie o pragmatycznym wymiarze body legło w gruzach, gdyż to, które mam na sobie jest w wydaniu koronkowym, co sprawia, że mniej chroni przed zimnem :)
Jednakże zimno nie było, a body miało nie tylko zakrywać to co trzeba, ale po prostu dobrze się nosić.



foto (podczas FinCH): kapka


body - vintage
bluzka - mango

marynarka - next
spódniczka - sh
kozaki - bata
torba - vintage

28 komentarzy :

  1. Świetnie,piękna koronka,całość idealnie skomponowana podobnie jak Twoje pozostałe posty:)pozdrawiam i dodam jeszcze,że torebka jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądałaś
    bardzo ladna koronkowa góra, uwielbiam motyw koronki
    pzdr! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie! Cudowny kolor rajstop...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to że założyłaś body na bluzkę. Ja już od jakiegoś czasu choruję na koronkowe body, ostatnio nawet na allegro polowałam, ale doszło do takiej ceny że się poddałam, i szukam innego :)
    Śliczna torba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, kobieco i z umiarem. Co do body to ja będę się przełamywać, jak do wszystkiego co było modne w latach 90, zbyt dobrze pamiętam ten czas i deficyt modnych ciuchów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz. Podoba mi się cały zestawik, a kozaki najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podoba połączenie pastelowego topu i body z koronki!! Kurcze czemu mnie nie zawołałaś robiąc te fotki! Albo czemu nie zatrudniłam Ciebie na chwilkę do fotki!! buuu buuuu

    OdpowiedzUsuń
  8. cuudownie ..
    czego ja jeszcze nie mam dodanego tego bloga do linków ? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw jest cudowny. Eleganki, stylowy, kobiecy. Jest w nim cały 'aromat' kobiecości.

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne to body!! a butow strasznie zazdroszcze tobie i honoracie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zestawy, wszytskie!!! :):):)
    Przejzalam calego bloga i jestem milo zaskoczona, dawno nie widzialm tak ciekawych polskich stylizacji!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 6roove dziękuję, byłaś na pokazie?:) p.s. Twoj i moj nick razem to świetne połączenie;-)

    Pani La Mome co z lat 90 prócz body masz jeszcze na myśli?

    Podszewka byłaś zajęta:)Fotek pewnie będziesz mieć wiele z tego wieczoru:)

    & dziękuję wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba:-) świetny patent na body!

    OdpowiedzUsuń
  14. najssssssssssss ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do pokazu - wszyscy komentowali moje buty!

    OdpowiedzUsuń
  16. hej, nie byłam, mieszkam o Polskę za daleko :) hehe
    bingo! mój nick dawno temu wziął się z połączenia naszych obu :))

    a poza tym Twoj chabrowy kolor rajstop to jeden z moich ulubionych

    P.S. zalinkowanaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny look! Body - rewelacja! I fajnie, że czarno-białą całość połączyłaś z kolorowymi rajstopami!!
    A Twoje kozami wołają do mnie ze sklepu... a ja coraz mnie dzielnie się trzymam.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne body, fajnie że całość rozjaśniłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny zestaw, naprawde mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyjątkowo udana stylizacja, jestem zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja, Bardzo przemyślana. Rajtuzy wyglądają świetnie, no i fajny kuferek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie!Nie mogę wyjść z podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne,delikatne i bardzo kobiece body.Strasznie mi się podoba;)!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo kobieco i sexi zarazem-fantastycznie zestawiłaś koronkowe body z całą resztą garderoby! I dodam jeszcze, że torebkę masz boską:)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne body! <3

    www.pinacoolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń