Szukaj na tym blogu

8.08.2011

manson's jacket

 
W weekend dzięki zaproszeniu znajomej miałam okazję brania udziału w trunk show Balenciagi, który odbył się w butiku marki w gronie niespełna 20 osób. Kolekcja pre-fall 2011 ukaże się w sklepach za tydzień, ale już teraz możecie zapoznać się z nią na style.com (here) lub zerknąć na kilka fotek poniżej (niestety nie mogłam robić wielu zdjęć). Moim faworytem jest sweter w zielone cętki, srebrna bluzka, która ma odkryte plecy (czego nie widać na zdjęciu z lookbooka marki) oraz świetnie skrojone srebrne spodnie. Ja natomiast stałam się szczęśliwą posiadaczką skórzanej kurtki, po zobaczeniu której oznajmiłam: mu-szę-ją -mieć. Dziewczyna, od której kupiłam to małe dzieło DIY jest stylistką, w pracy często wykorzystuje swoje ręcznie robione kurtki, kostiumy itp., co stawia ją na wysokiej pozycji mojej subiektywnej, nigdy niespisanej listy ludzi obrzydliwie utalentowanych. Na prawym rękawie widnieją usta z postacią kobiety vamp(ira), na lewym wizerunek mansona, całość ocieka ćwiekami i bolcami:) Buty z kolei, to druga para marki underground, o której pisałam kilka postów wcześniej. Są niesamowicie lekkie, co sprawia, że nagminnie je zakładam na imprezy a moje stopy nie błagają o ich zdjęcie.




















foto: Armaada

top_ esprit
skórzana kurtka hand-made by Lily/China
spodnie_ h&m
torebka_ h&m
bransoletka_ gift from Cici


19 komentarzy :

  1. O w mordę jaka zarąbista kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam już na fb- świetna kurtała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka jest przegenialna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba najpiękniejsza ramoneska jaką kiedykolwiek widziałam!
    P.S. Jaka Ty interesująca jesteś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są obłędne!! Kurtka rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz obłędnie. ta kurtka jest mistrzostwem świata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kurtka jest po prostu mega boska!

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdrość!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka jest mega, zdradzisz ile jest warta? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię mocne stylizacje, Twoja bardzo mi się podoba. Poza tym sweter Balenciagi (w zielone cętki) to coś pięknego, chciałabym go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem skąd masz kurtkę, ale jak się zobaczymy to Ci ją zapierdolę. Nasz wywiad na blogu. Oraz od Idolla potwierdzone, że jesteś w next issue.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna ta kurtka! Gdzie mozna sobie taka zamowic?
    xoxo
    dolceedamara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja kurtka to prawdziwe arcydzieło! Gratuluję zakupu! Cała stylizacja to po prostu najwyższa półka, uwielbiam Twój styl!

    OdpowiedzUsuń