Szukaj na tym blogu

10.11.2011

ART & FASHION V EDYCJA

 
Z małym poślizgiem, ale za to już w full wydaniu- kilka słów i sporo zdjęć z Art & Fashion Festival. W tym roku moim zadaniem było stylizować nie tylko pokazy, ale także warsztaty fashion drawing. Otrzymałam od prowadzącego - Tomka Sadurskiego kilka wskazówek i zaczęłam działać. Przez te kilkanaście dni sporo się naszukałam, nabiegałam i napociłam - dopadało zmęczenie porównywalne z tygodniem na siłce;) Angażowali się wszyscy, ale i tak najwytrwalsze były malujące, wycinające i pracujące po nocach ekipy warsztatowiczów. Wracając do stylizacji, ich koncepcje były dosyć zróżnicowane. Rysujący mieli przed sobą sporo zadań i wysoko postawioną poprzeczkę. Pojawiła się przerysowana stylizacja z berecikiem, outifity pełne kolorów i udziwnień (np. płaszcz Moschino z torebką 2 w 1:), niekonwencjonalne kroje, błyszczące i powiewające fragmenty. Wielkie podziękowania dla projektantek, Anny Korytowskiej (look here) i Eli Maksimiuk (and here), które wypożyczyły mi swoje projekty. Nieoceniona jest także praca Olgi, dziewczyny, która pomagała mi ogarniać cały ten bałagan, biegając w przerwach na przymiarki do Krzysia Stróżyny i ekipy z warsztatów fashion design- szacun! Podziękowania także dla ekipy ciężko pracującej przy pokazach, dla cierpliwych modeli i modelek, a także nadwornego fotografa pokazów- Marka Makowskiego:) Przez te kilka dni nie tylko zapoznałam się z kolekcjami jesień/zima (SIMPLE is the winner!), ale i zżyłam się z typkami z warsztatów:) Kilka osób prowadzi blogi, prześledźcie je!

Kasia Marek (here)
Kasia Smoczyńska (laureatka:) (here)
Meg Rosół (here)
Kropki Kreski (wyróżnienie) (here)
Maria Ines Gul (here)
Katarzyna Cielątkowska (www soon:)


Poniżej Art & Fashion w obiektywie. Zdjęcia pochodzą ze źródeł Starego Browaru, od Marka Makowskiego, mojego aparatu i komórki.



moja kurtala w roli głównej ;)





sukienka projektu Anny Korytowskiej








sukienki projektu Elżbiety Maksiniuk











River Island












Moschino







Simple




przygotowania




włochacze - szpilki River Island  i torebka Patrizia Pepe





 przymiarki na warsztatach fashion design




 pokaz warsztatów fashion design









kilka moich stylizacji z pokazów























gala finałowa Art & Fashion







 



obecnie pusto...
do zobaczenia w przyszłym roku:)



7 komentarzy :

  1. świetna relacja!!!!

    zazdroszczę ,że mogłaś to "tworzyć" !
    ja byłam odbiorcą (podglądałam warsztaty i pokazy na gali :) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje do Fashion Drawing były tak różnorodne, że twórcy mogli się popisać, ale mieli też ciężki orzech do zgryzienia, jak to wszystko ogarnąć ;) Fajnie uczestniczyć w takim projekcie "od środka", zamiast być tylko biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten koleś z septum, jak on się nazywa? Mateusz coś tam? Albo może nie Mateusz, podpowiedz, ja go znam do cholery!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak smutno patrzeć na taką niezamieszkaną przez nas szachownicę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna relacja, miło się to wszystko ogląda :)

    OdpowiedzUsuń