Szukaj na tym blogu

8.01.2010

soldier

 
Stanęłam w szeregu, prawie jak w wojsku. A ściślej, w szeregu na równi ze zwolennikami militarnego stylu, nie tylko w tym sezonie. Nie widziałam ostatnio lepszego outfitu, który jak nic innego trafia w moje gusta ,  jak ten z kolekcji Paul'a Smith'a (fall09 rtw). Kiedyś miałam obsesję na punkcie koloru khaki, aczkolwiek było to na tyle dawno, że bluzki w tym kolorze już zdążyły wyblaknąć, stracić fason lub po prostu zbrzydnąć. Sukienka, która pozostała z tamtych czasów pochodzi z sh, kupiłam ją w rozmiarze 42, konieczna więc była drobna przeróbka krawiecka. Od tamtego czasu ma się znakomicie, ostatnio dodałam na kieszeniach rządek ćwieków- ot tak. Muszę przyznać, że mam kilka sposobów na noszenie tej sukienki. Pierwszy- najprostszy: sama sukienka + szeroki pasek. Drugi: rozpinam guziki na całej długości, wtedy sukienka staje się jakoby płaszczem, pod spód natomiast zakładam krótszą spódnicę i bluzkę. Trzeci sposób (na zdjęciach): na sukienkę zakładam spódnicę, sukienka staje się bluzką:) Hokus pokus.
Wiele par butów dobrze współgra z kolorem i krojem tego przemiłego wdzianka,  zazwyczaj nosiłam ją w połączeniu z parą. Całość wygląda wtedy dość poważnie i grzecznie. Tym razem więc założyłam brązowe, zamszowe koturny z frędzlami, które kupiłam niedawno w ramach noworocznych wyprzedaży, które jak wspomniała już Styledigger, są jak do tej pory mało interesujące. Wg mnie, ceny wciąż są wygórowane w stosunku do jakości ubrań, a znalezienie czegoś wyjątkowego w swoim rozmiarze graniczy z cudem. Póki co więc darowałam sobie chodzenie po sklepach. Do odwołania.



sukienka - sh , DIY
spódnica z zamkiem - sh
pasek - vintage
furażerka - net
rękawiczki - monnari
koturny - bata

31 komentarzy :

  1. Uau! Swietnie skomponowany zestaw!! Ogromne wrazenie na mnie zrobil :)
    Super :)

    pozdr,
    Erill

    OdpowiedzUsuń
  2. no robisz niezłe wrażenie w takiej żołnierskiej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc , kojarzysz mi się z bohaterką serialu J.A.G.- wojskowe biuro śledcze.
    Wyglądasz jakbyś miała władzę , tak surowo i poważnie a jednocześnie sexy.
    Brawo!
    `mumin

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten sposób noszenia, a jest wygodny?

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNY zestaw, normalnie mnie powalił! Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przeglądam Twoje stylizacje i stwierdzam iż masz świetny pomysł na siebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. zawodowo :). idealnie dobrane.. wszystko! bardzo pozytywnie :). a buty mam podobne, hehe :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Zachwycam się.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy do zestawu dodajesz jeszcze czapkę, wyglądasz supersexy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja!!! jak sie zalogujesz na ARMYJOBS.COM to masz robote od reki heheheh.
    A na powaznie to stylizacja pierwsza klasa. Jestem jak najbardziej na tak. Pozdrooweczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze, bardzo dobrze wygladasz! ostatnie zdjecie super;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkie WOW! Brawa za furażerkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz, czy zdradzisz, jakiej szminki używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pierwszy raz na Twoim blogu i mam skromne pytanie: czy jesteś modelką?

    OdpowiedzUsuń
  16. może to i militarny styl... ale pełen kobiecości!;) drapieżny styl:) podoba mi się, bardzo. doskonały materiał na zdjęcia. pozdrawiam serdecznie, kaja

    OdpowiedzUsuń
  17. Cealum: tak, jest wygodnie, nic nie przeszkadza.
    Kamciatek: sprawdzę to;)
    Biurowa: kilka zł :>
    Kota behemota's closet: moja ulubiona Bell nr 19 (czerwone opakowanie)
    Liggie: między innymi tak

    & all..
    thx:)

    OdpowiedzUsuń
  18. znowu jestem zachwycona!!! a buty wydaja sie byc mega interesujace, poprosze o jakies ich foto w nast. poście!!:)) pozdrooo

    OdpowiedzUsuń
  19. Robi wrażenie...świetna metamorfoza...coś innego nowego ciekawe ciekawe ;-))) a czapę też chcę takąąąąąą

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia - super look. Masz świetny styl, a Twój blog jest coraz lepszy:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. you're stunning, love this military look!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pani idealna, ot co.
    będę monotematyczna: dopracowane i idealne do bólu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw! Oby tylko takie stroje nosiły kobiety- żołnierze :) Muszę przyznać, że twoje stylizacje coraz bardziej mnie zaskakują, i o to chodzi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń