Szukaj na tym blogu

13.07.2010

DILEMMA

 
Kupować czy nie kupować? Pytanie tendencyjne, ale istotne w najbliższym czasie, czyli w okresie wyprzedaży. Można więc już zacierać ręce i polować na smakowite kąski w całkiem przyzwoitych cenach. Już niedługo na blogu ujrzycie moje typy ze sklepowych półek, a także kilka niespodzianek :-)))) Jedna z nich już w najbliższych dniach. Tymczasem  serwuję niebieskie wdzianko, w podobnym kolorze jak to poniżej, które  później znalazłam w sieci. Niestety nie zapisałam sobie czyjego jest projektu, ale radzę wam zwrócić uwagę na skarpetki- są urocze.









marynarka - sh
bluzka - sh
spodnie - sh
pasek - sh
okulary - C&A
buty - Humanic

21 komentarzy :

  1. jak zawsze bardzo stylowo i z wielkim wyczuciem smaku!!! Piękny kolor marynarki, świetny zakup w sh !!!POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny blezer! W jakich sh kupujesz? Świetne łupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest wrecz swietnie;) cholernie mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uau. Pieknie wygladasz :) A mrynarka jest obledna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że też bardzo lubisz "grzebać" w lumpeksach :) Bardzo ładna marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, sterczące ramiona. Myślę, że na górze dodają niepodważalnego szyku.

    OdpowiedzUsuń
  7. już dawno nie widziałam tak dobrze ubranej marynarki z paskiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka jest genialna! Fason i kolor przepiękne, a najbardziej powala jak ją zestawiłaś:) Ja bym z paska i tych butów zrezygnowała, ale Ty wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Umiesz NIE PRZESADZAĆ! Twoje stroje sa tym bardziej niebanalne im bardziej są proste. Kolejny raz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny look, wdzianko ma cudowny kolor i fantastyczny krój, jestem zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę Ci tych perełek z sh :)
    szczególnie blazera.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarze, faktycznie, umiarkowanie w kwestii obwieszania się czymkolwiek i zakładaniu x warstw jest czymś, nad czym nie muszę się zastanawiać- po prostu tak się noszę. Oczywiście to żadna zasada:-)
    Marynarka jest tak niebieska, jak na zdjęciach, a nawet bardziej.
    Mikax3- ulice: Dąbrowskiego, św. Marcin:)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, sciski z Londynu! Wspanialy to byl dzien!<3

    OdpowiedzUsuń
  14. you look so beautiful in that blue
    loving the blog
    great posts
    stop by some time!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjecia! W sh można sie ubrać elegancko, nie? Pokazałabym to mojej mamie ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie odkryłam Twojego bloga i uważam że jest zachwycający:)

    http://lenainspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń