Szukaj na tym blogu

12.06.2013

Nuestra Señora de Guadalupe

 
2 lata temu pisałam na blogu (TUTAJ) o mojej zajawce na meksykańską sztukę ludową- płonące serca Jezusa, kolorowe czaszki,  tańczące kościotrupy, Fridę Kahlo... Nie zdziwi Was zapewne to, że będąc w Meksyku zaopatrzyłam się w dosyć sporą ilość meksykańskiego rękodzieła... I chyba sama Maryja z Guadelupy czuwała, aby to wszystko, w całości, bezpiecznie dotarło ze mną w (przepełnionych) walizkach do Polski!

Od pewnego czasu współpracuję z marką Moodo jako korespondentka- Moodo dostrzegło drzemiący we mnie potencjał, który z przyjemnością wykorzystuję biegając z aparatem i przygotowując relacje z wydarzeń modowych, także zagranicznych. Efekty naszej współpracy (przykładowo: obszerna relacja z Mercedes-Benz Fashion Week Mexico) możecie śledzić na blogu Moodo. Zapraszam!

cardigan _ vintage / mexican folk shooping bag _ Mexico / pants _ moodo / cowboy boots _ Mexico

3 komentarze :

  1. WOW!! <3 uwielbiam! torba <3, sweter i kowbojki <3 moje klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie, bardzo udany set! SUPER!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne kolory!!!! kocham wszelkie etniczne klimaty więc tym milej patrzy się na Twój zestaw :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń