Szukaj na tym blogu

1.03.2010

my sneakers!

 
Smoking i trampki - uznajmy, że będzie to moja alternatywa do noszenia szpilek do dresu. Smoking- dostojniejszy, trampki- wygodniejsze. Prawdziwy smoking to nie lada gratka dla maniaka marynarek,  mnie satysfakcjonuje z kolei wiosenny płaszcz o podobnym kroju. Podczas gdy przód zapinany jest zaledwie na kilka guzików, wydłużony tył przyjemnie okrywa plecy- rewelacja. Trampki z kolei, mimo, że mają kilkucentymetrowy koturn, są niesamowicie wygodne. Fasonem przypominają  model koturnów CHLOE. Ich zakup to dobrze przemyślana inwestycja - stopy po całej zimie przebieganej w różnego rodzaju butach mogą teraz troszkę wypocząć.

Uwaga! Już na dniach ogłoszę KONKURS, bądźcie zatem czujni jak nigdy ;)


 
 

płaszcz -h&m
spódniczka -h&m
buty - Humanic
marynarka (wystający kołnierz) - sh
torebka - Valentino / sh


Najświeższy DILEMMAS MAGAZINE już w sieci, a w nim m.in. artykuł o zmarłym niedawno Alexandrze McQueenie, autorstwa Bartka Rytkowskiego ale i po części mnie, gdyż wykorzystano w nim fragment posta "ĆMA" . ("We love you Alexander"- str. 16-17) 
Poza tym same smatkowite kąski, wyśmienite sesje i artykuły, chwytajcie!:)


18 komentarzy :

  1. cute outfit! love the shoes!!!!!!!! <3 I really like your logo name at the top of your blog too. Its really cool how it's like 3D!

    www.girlwiththeflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się marynarka - ma ciekawy krój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do tej pory nie byłam zwolenniczką takich udziwnionych trampek, ale muszę przyznać, że w takim zestawieniu wyglądają świetnie - sportowo i szykownie

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie to wdzianko :)
    Ale...chyba nie poszłaś tak do dentysty ;) Pozdrawiam z Poznania :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trampki są genialne i rzeczywiście koturny o niebo wygodniejsze od szpilek - sprawdzone :) płaszczyk też całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  6. buty nie w moim stylu :)
    ale całość pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory myślałam o takich butach,że są beznadziejne.Ale tak je pokazałaś,że ..no,no :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to sobie wymyśliłaś. Takie buty jeszcze mnie przekonują, ale w tym zestawie, zdecydowanie dobrze spełniają swoje funkcje. Marynarka też jest super. I krój i materiał!

    OdpowiedzUsuń
  9. o w morde! wlasnie mi cos przypomnialas..mialam 10 lat temu trampki na obcasie:) czerwono-białe:)))) heheheheehee o jaaaaaaaaaa super!

    OdpowiedzUsuń
  10. megawypas :) świetna ta kurtka, jakoś nic tak odważnego nigdy w haemie nie znajduję.

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze chciałam mieć trampki na obcasie ;d a ogólnie bardzo przyjemny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna spódnica, ale buty strasznie mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. użyję mojego ulubionego angielskiego słowa: gorgeous!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm, świetne połączenie pasteli z czernią, no i jestem fanką tego typu butów. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. LUBIĘ Twoje stylizacje! dzisiaj nie ma wyjątku, spódnica + marynarka + trampki - cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. super! pierwszy raz widze trampki na koturnie
    bardzo fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za komentarze, ja również do momentu, gdy ujrzałam tą parę, dosyć ostrożnie podchodziłam do tematu trampków w postaci innej, niż klasyczna;) A na cieplejsze dni czekają już inne trampki, tym razem płaskie, ale również mają w sobie coś 'kosmicznego' ;))))

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń